Egyedülálló Szülők

"45 éves nő vagyok és én nevelem a párom gyerekeit is"

2024. május 09. - SingleParent

Ildi kérdése, hogy mi az, ami ilyen helyzetben még elvárható egy nőtől, aki pótanya is egyben?

olvasoilevel_noi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Ildi történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

"Nekem mindig a család az első. Még ha mozaikcsaládban is élünk. 45 éves nő vagyok és én nevelem a párom gyerekeit is. Sokat foglalkozom velük, de a sajátjaimmal is kell, így néha úgy érzem, szétszakadok. Minden feladatot elláttok, nem sok elvárásom van a párom gyerekeivel kapcsolatban, ezt a részét az apjára hagyom. Elfogadom és szeretem őket, de nem  kivételezek senkivel.
Mindig felmerül bennem a kérdés, hogy mi az, ami ilyen helyzetben még elvárható egy nőtől, aki pótanya is egyben? A mostohaanya szót soha nem használtam magamra, mert szerintem borzasztó.

A párom felesége egyáltalán nincs képben, nem váltak el, hanem sajnos elhunyt. És a párom sok mindent nem tud, sok segítségre szorul. De nagyon figyelmes velem, gyakran ő mondja, hogy eresszem ki a gőzt, menjek valahova, majd ő itthon ellesz a gyerekekkel, nézzek ki egy hétvégét és tartsak egy csajos napot, vagy programozzak valakivel, pár óra belefér. Nem kell kötelezően együtt tölteni minden percet. Abból kiégés lesz. Hangsúlyozom, hogy ezt ő mondta. Ő is szeret a gyerekeivel lenni, tehát nem az van, hogy rám lett lőcsölve minden.  Olyan ember ő, akire fel tudok nézni, tudom, min ment keresztül. A külsejével sincs gond, a korához képest rendkívül jól tartja magát.
Jó volt leírni mindezt, és hátha valakinek segít, aki hasonló helyzetben él, vagy készül élni. Tehát működhet ez a felállás is, de tény, hogy kell hozzá némi teherbírás és idegrendszer, persze ezzel semmi újat nem mondtam, gondolom."

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr3718400043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy73 2024.05.10. 11:31:34

Azt gondolom, hogy próbálj úgy tekinteni a párod gyerekeire, mintha ők is a te gyerekeid lennének, elvégre egy családban éltek. Ők nem tehetnek róla, hogy félig árvák, ahogy a férjed se, hogy megözvegyült. Magadra pedig elsősorban anyaként tekints, nem pótanyaként. Te mentél bele ebbe a kapcsolatba, és ha jól értem, te váltál el korábban.
Rokonságunkban sajnos vannak hasonló sorsú gyerekek, akiknek meghalt az édesanyjuk, és pótanyjuk lett, aki sajnos ezt érzékelteti is velük, és inkább mostohaanyaként viselkedik.
Hála Istennek, én a saját gyerekeimet nevelem közösen a párommal, az első házasságban, mert nekünk tényleg a család az első, nem akarunk elválni. De tudom, hogy ez nem általános, így nem ítélkezem.
süti beállítások módosítása