Egyedülálló Szülők

"Ennyire nem érzi, mi van köztünk? Mennyire tarthat engem? Vagy csak szétszórt?"

2022. október 06. - SingleParent

Ádám beleszeretett egy vidéken élő egyedülálló anyukába, de nem tudja merre tart a kapcsolatuk.

olvasoilevel_ffi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Ádám történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

"Megismertem egy velem egyidős (32) nőt, mára ott tartok, hogy kicsit bele is zúgtam. Ők vidéken élnek a kislányával, én a főváros mellett, Pest megyében, így egyelőre távkapcsolatban vagyunk. A gyerekük tervezett volt, a házasságuk viszont nem bírta sokáig. Miután elváltak, a barátnőm – azt hiszem, most már nevezhetem annak –, csak a szüleire számíthatott. A legelső találkozásunkkor elmesélte ezt, így tudom, hogy neki egy jól működő és támogató családja van. Én vidéken születtem, később költöztünk el, és mivel mobilis vagyok, bárhonnan tudok dolgozni, simán hozzájuk tudnék költözni, lenne hely. Azért mondom ezt a variációt, mert ő nem tud onnan eljönni, minden, amire szüksége van, egy helyen ott van, szülők, orvos, óvoda stb.. Nem zavar, ha nem lesz közös gyerekünk, ugyanúgy szeretném az övét, még ha nem is én vagyok az apja. Szerintem az ő mentális egészségének is jót tenne egy rendszeres kapcsolat, valakivel napi szinten együtt lenni, akire számítani lehet. Anyagailag is támogatnám. Nem kell szabadságot kivennie, ha látni akar, ha ott vagyok.

Kertes házuk van, és mivel hasonlóban nőttem fel, tudom, hogy azzal mindig van munka. Ő  a szememben minta anyuka ( a lehetőségeihez képest) mégis sokszor bizonytalan, hogy akarja-e ezt velem? Mondtam neki, hogy tudom, hogy neki a gyerek az első. Elfogadom. Szerintem azért ilyen, mert egyszerre fél az egyedülléttől és egy újabb csalódástól. Meg tudnánk oldani az összeköltözést, persze erőltetni nem fogom.
Lett volna egy szombati találkozónk, amire én úgy készültem, hogy tisztázásra használnám fel, de ő a "gyerek az első" -alapon visszamondta. Aztán azt mondta, hogy lehet, később ráér. Miközben tudnia kéne, hogy én sokat utazok, és a „lehet” nekem édeskevés. Ennyire nem érzi, mi van köztünk? Mennyire tarthat engem? Vagy csak szétszórt?  Tudom, hogy most ebben a kapcsolatban neki jár a sok elnézés, meg türelem, de én is leterhelt vagyok. Tudja rólam, hogy a családi hátterem miatt néha határozatlan vagyok, illetve engem sosem tanítottak meg kiállni magamért, az apám pipogya stílusa rajtam is nyomot hagyott, nálunk anyám viselte a nadrágot, így a nőkhöz való hozzáállásom sem egyszerű és problémamentes, még tanulok sok mindent, de nekem is kéne egy kis segítség, vagy ha más nem, egyenesség és határozottság, a hullámzásokat nagyon nehezen viselem."

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr1717948288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

body_andras 2022.10.08. 09:27:03

Elvált apaként mondom: a "gyerek az első" nem vicc. Én is úgy tekintek minden potenciális hölgyre, hogy legjobb esetben csak másodikak lehetnek, de inkább harmadikak - a gyerek után a rangsorban az elvált ember inkább saját maga építését helyezi, és ha valaki mellé akar érni, annak nagyon igyekezni kell. Okulva a válás előzményeiből, nem szívesen vetjük alá magunkat olyan lemondásoknak, melyekről az eddig tapasztaltak szerint úgy véljük, nem kifizetődő.

Almandin 2022.10.08. 13:23:06

Először is a posztolónak azt tanácsolom, tanuljon meg kiállni magáért, váljon határozottabbá. Nem tehet róla, hogy ilyen, a szülői hatások tették ilyenné, de ez nemcsak a magánéletben, hanem az élet minden területén hátrány. Ráadásul a nők ezt megérzik és kevés kivételtől eltekintve nem fognak hozzá vonzódni. Vagy csak a zsarnok természetűek fogják férfiszámba venni, mert nekik papucs kell. De ha felismerte a problémát, akkor tud is tenni a cél érdekében. Ha nem megy, érdemes pszichoterápiára menni.
Másodsorban azt el kell tudni fogadni, hogy akinek gyereke van, jó esetben a gyerek érdeke az első. Ha nem, az egy rossz szülő és nagy eséllyel rossz társ is lesz, mert önző.
A posztban szerintem nagy eséllyel egy aszimmetrikus érzelmi kapcsolat van. A férfi valóban szerelmes, a nő valószínűleg csak a magány elől menekül, lehet, hogy fél, hogy nem fog senkinek gyerekkel kelleni és ezért nem vár a nagy szerelemre. Gyerekkel már nehezebb új kapcsolatot kötni, ezért úgy érezheti, hogy a posztolóval jól járna (nem anyagilag, emberileg). Szereti, de valószínűleg nem nagyon szerelmes belé.

HypocritSlayer 2022.10.09. 18:31:33

>>Nem zavar, ha nem lesz közös gyerekünk, ugyanúgy szeretném az övét, még ha nem is én vagyok az apja.

Bocs, de a töketlen szerencsétlenek csak arra jók, hogy "finanszírozzák" az adott nő és (jelen esetben) az "utánfutója" anyagi igényeit.

Ez általában kevés (és semmiképpen sem minőségi ) szex-el, e mellett sokkal több "fejfájással" és követeléssel párosulva hajlandóak "odatartani", addig, amíg esetlegesen a jelenleginél jobb party, vagy nagyobb balek (akinek még a szex ígérete is elég) nem tűnik fel a láthatáron.

Vagyis szopoágon vagy, és mivel ezt úgy sem fogod elhinni, ezért még esélyed sincs, hogy kijöjj a bluepilles álomvilágodból, sorry.

Lorrh 2022.11.03. 16:44:26

Még olvasni is rossz volt ezt a férfiatlan szolgalelküséget.
süti beállítások módosítása