Egyedülálló Szülők

"...még mindig képben van a volt feleség. Nem tudom kikerülni, hogy találkozzunk."

2023. december 21. - SingleParent

Bea új párjának exneje szinte már túl kedvesen viselkedik. Gyanús a dolog vagy tényleg csak szeretne barátságos légkört kialakítani?

olvasoilevel_ffi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Bea történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

Én tudatosan választottam olyan férfit, akinek szintén nem idegen dolog a gyereknevelés. A páromnak is van gyereke, úgy gondolom, hogy egy gyerekes jobban megérti a szintén gyerekest. Bevallom, valószínűleg régebben nem jöttem volna össze gyerekes pasival, de változtak a dolgok és a szemléletem is. Sokszor így sem egyszerű, mert hiába fogadom el a gyerekeit és sajátomként szeretem őket, jóban vannak az én gyerekemmel, közelebb is engednek magukhoz, ...de még mindig képben van a volt feleség. Nem tudom kikerülni, hogy találkozzunk.

Ő szerencsére barátságosabb nálam, nem távolságtartó velem, próbál cseverészni is, de mégis valahogy olyan idétlen helyzet. A nő már külföldön él, másik családja van, de még így is része az életünknek, ami nekem igencsak zavaró. Ezt nem tudom megszokni. Volt egy kínos / nevetséges helyzet, amikor együtt karácsonyoztunk egyszer. A nő ötlete volt... És ő ajándékot vett nekem, én meg neki semmit, csak álltam ott és égtem. Mentegetőztem, hogy erre nem készültem, már nem is emlékszem, mit mondtam. De hasonló szitukból volt bőven. 
Én nem kérném soha a páromat arra, hogy szakítsa meg a kapcsolatot a gyermekei anyjával, még arra sem, hogy mérsékelje, de mégis hogyan tudnám ezt áthidalni?
Igen, valóban egyszerűbb és könnyebb együtt megoldani a családi élet problémáit, de ez az "együtt" néha túl tág fogalom tud lenni!
Bea

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr1818280903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andy73 2023.12.23. 14:06:55

Én azt gondolom, hogy elég egyszer házasodni. Ez karácsonykor még fontosabb, mindenkinek jobb, de főleg a gyerekeknek. Persze tudom, hogy sok házasság felbomlik, sokan meg össze sem házasodnak, úgy is lehetnek exeik, meg mozaik családok, de én ebben konzervatív vagyok.
süti beállítások módosítása