Egyedülálló Szülők

"Azt hitte, érdektelen vagyok, holott csak teret engedtem neki és nem tolakodtam"

2024. augusztus 22. - SingleParent

Gyuri nem szeretne saját gyereket, de a másét szívesen elfogadja, mégsem talál párt.

olvasoilevel_ffi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Gyuri történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

Mivel én is mozaikcsaládból jövök, a társkeresési elvárásaim is ennek megfelelőek, tehát ha a másiknak gyereke van, az abszolút nem zavar.

37 éves férfi vagyok, és tapasztaltam már néhány dolgot. Nekem nem gond, ha nem tudunk annyit találkozni a gyereke miatt, amennyit kéne. Megértem és alkalmazkodom. A segítségemet se akarnám ráerőszakolni valakire, csakhogy elnyerjem a szimpátiáját – ez valahol betolakodás. Csak akkor segítek, ha kérik, viszont ennek is megvannak az árnyoldalai, mert egyszer a szakítás után tudtam meg, hogy a fő gondja az volt velem, hogy nem törődtem a helyzetével, nem figyeltem rájuk oda. Azt hitte, érdektelen vagyok, holott csak teret engedtem neki és nem tolakodtam. Ne rángassuk át a nénit a zebrán, ha nem akar átmenni : D
Én saját gyereket nem szeretnék, de másét el tudnám fogadni, akár sajátomként is.
Az együttéléssel sincs gondom, a közös költségek arányos elosztásától a közös kasszáig (bizonyos idő múlva) mindenben benne vagyok. Házimunkákban sem vagyok tapasztalatlan, így neveltek. Meg tudom osztani mással az életem.
Azt is tudom, hogy ha a páromnak az előző kapcsolatából gyereke van, mindig fontosabb lesz, mint én - és ezt kevesen fogadják el. Várni meg senki se szeret, mert a mai világ arról szól, hogy mindent most és azonnal.
Szóval sok mindent tudok és megértek, mégis nehezen találok párt magamnak. Nagyon tudnék értékelni egy nőt, akiből árad a szeretet, és aki elviselne egy olyan férfit, aki viszonozni tudja mindezt.

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr7518471227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása