Egyedülálló Szülők

Gyermektelen nő egyedülálló apukát keres!

2023. november 23. - SingleParent

Zsaninak egy betegség miatt nem lehet gyermeke, de szívesen megismerkedne olyan férfival, akinek van. 

olvasoilevel_noi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Zsani történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

Sziasztok! 31 éves nő vagyok. Egy betegség miatt nekem sajnos nem lehet gyerekem. Szeretnék megismerni olyan férfit, aki így is elfogadna, sőt, nálam előnyt jelent, ha neki van gyereke.
Nagyon szeretem a gyerekeket, de azt a tanácsot kaptam ismerőstől, hogy a gyermektelen jobban teszi, ha inkább szintén gyermektelent párt választ. De ezzel szerintem az a baj, hogy  előbb-utóbb a másiknak igénye fog támadni a gyerekre, és ebből lehet konfliktusforrás.

 Egy fórumon olvastam, hogy ettől függetlenül nem egy olyan kapcsolat van, ahol akár a férfi, akár a nő sajátjaként szeretheti a másik gyerekét, ha neki nem lehetett. Engem egyáltalán nem zavarna, hogy más nőtől van gyereke, sokan nem tudják tolerálni ezt a helyzetet, vagy csak nehézkesen.
Nekem az anyukám mindent megtett értem, és ezt szeretném viszonozni valaki felé. Nem tehetek róla, ez az ösztön munkál bennem. Szeretnék valakit elkényeztetni, vigyázni rá. Az örökbefogadástól sem ódzkodom, de ahhoz is kéne egy apuka.

(Bár nálam még nem aktuális, de ha lenne valakinek tapasztalata az örökbefogadásról, hogyan kell felkészülni rá, intézni és miként zajlik, szívesen olvasok pár hozzászólást!)
Szép napot!

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr8718265169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása