Egyedülálló Szülők

"Itt derült ki számomra, hogy még mindig nem ismerem eléggé"

2022. május 26. - SingleParent

Bálint belekerült egy se veled, se nélküled kapcsolatba egy impulzív, két gyermekes anyukával. Ő nyitott lenne az összeköltözésre, de mégis van valami bökkenő. 

olvasoilevel_ffi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Bálint történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

"Adott egy egyedülálló negyvenes, férfi (én), és egy 36 éves nő, két gyerekkel. Másfél éve élünk egyfajta távkapcsolatban. Jelenleg egyikünk sem tudja megoldani az összeköltözést. Ő egy olyan nő, aki nagyon sokat szenvedett, de ennek ellenére határozott, kitartó és életvidám.
Többször találkoztam már a gyerekeivel, eddig minden alkalommal én mentem hozzájuk, hogy ne kelljen magára hagynia őket, vagy magával hozni, ha nem akarnak jönni, vagy körülményes.
Most szóba hozta, hogy nem kéne ezt erőltetni. Amikor rákérdeztem, arra hivatkozott, hogy ez a távkapcsolat forma nem felelne meg neki hosszabban. 
Felajánlottam, hogy eladom, vagy kiadom a lakásom, és odaköltözök, de ez időigényes. És ha ott vagyok, részt veszek majd az életükben jobban, de ugye, még akkor állást is kéne találnom a fővárosban, ami megint nem két perc lenne.


Erre ő most nem adott határozott választ, hogy jó-e ez neki, vagy sem, ami meg nekem nem csinál kedvet, mert elbizonytalanít vele. S ha belekezdek a folyamatba, és akkor fog majd kifogásokat keresni, azt nem szeretném, azzal mindent megnehezítene. Itt derült ki számomra, hogy lehet, még mindig nem ismerem eléggé, de talán majd most...és inkább kellemesen szeretnék csalódni benne.
Én nagyon szeretem őt is, a gyerekeket is, de azt tudom, hogy impulzív személyiség és mindig menne valahova velem, de azt is tudom róla, hogy 5 perc múlva már teljesen mást is mondhat. Én is szeretek élni, mozogni, én sem bírom az állóvizet, de ő még rajtam is túltesz. Nem tudom elképzelni, hogy ne keressem többet, de ha nem sikerül megoldanom ezt, akkor el kéne engedjem.

Vagy milyen más verziók létezhetnek még?"

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr2317840711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása