Egyedülálló Szülők

Mit lehet kezdeni egy kamasz gyerekkel?

2021. július 01. - SingleParent

"Valaki nem tudja, hogyan álljon egy 12 éves fiúhoz, hogyan ne tűnjön erőltetettnek a bratyizás, kell-e neki ajándékot venni, ha esetleg szülinapja van, vagy karácsony... annyi mindent megtapasztaltam már ebben a műfajban, annyi hülyeség miatt képes stresszelni magát egy férfi..."

Folytatjuk az olvasói levelek rovatunk, ezúttal Amál gondolatait osztjuk meg veletek.

olvasoilevel_noi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Amál történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

Az alábbiakban olvashatjátok Amál történetét.

Kedves Blog!
Tavaly ért vége egy kapcsolatom, és azóta eléggé elbátortalanodtam. 34 éves vagyok, egy gyerekkel, és szeretnék még boldog lenni. Az exem nálam 4 évvel volt fiatalabb, ő akarta a kapcsolatot, és eleinte egyáltalán nem zavarta a fiam. Aztán olyanokat mondott nekem róla, hogy szerinte kezelhetetlen és kórosan hiperaktív. Amúgy semmi baja, csak tényleg heves természetű, és ha foci után jön haza, akkor egész nap pörög, de ez az állapot nem állandó nála. Ő meg pont azokban a pillanataiban volt nálunk, akkor látta a fiamat, és ezt a következtetést vonta le róla. De nem volt köztük soha szóváltás, nem beszéltünk róla, ezért is lepett meg, mert mindezt szakítás után közölte, amitől még jobban megdöbbentem.
Esetemben az ismerkedés nem könnyű. Ha a másik megtudja, hogy van már gyereked, tapasztalatom szerint ilyenkor átbillen egy kapcsoló a férfiak agyában és kigyullad a Legfeljebb csak alkalmira- tábla : ) Mindenki saját gyerekben gondolkodik. Nem akarják ezt a „gondot” a nyakukba venni, vagy attól félnek, magas elvárások lesznek és azonnal befogják őket pótapának. Ha van kocsija, furikáztathatja majd a családot. Biztosan van ilyen anyuka is, akinek hasonló szándékai vannak, de nekem ez meg se fordult soha a fejemben. Önállóan is képes vagyok megoldani ezeket.
Valaki nem tudja, hogyan álljon egy 12 éves fiúhoz, hogyan ne tűnjön erőltetettnek a bratyizás, kell-e neki ajándékot venni, ha esetleg szülinapja van, vagy karácsony... annyi mindent megtapasztaltam már ebben a műfajban, annyi hülyeség miatt képes stresszelni magát egy férfi, már a kapcsolat legelején is.
Direkt beleírtam a hirdetésembe, hogy nem zavar, ha a másiknak is gyereke van, sőt. Mert akkor legalább tudja, mit jelent az ismerkedés ebben a kategóriában. Ugye az első rögtön az, hogy nem vagyunk már annyira rugalmasak, felelősséggel tartozunk a gyereknek és mindig ő lesz az első. És igen, a másik valamennyire naptárba lesz beszorítva. Ez így működik, amíg a gyerek úgy nem érzi, hogy most már a saját lábára állna. Persze a kapcsolat az anyjával így sem szakad meg teljesen.
A lényeg, hogy van most egy férfi az életemben, volt pár találkozónk is, tud rólam mindent, és én is róla. Van egy kislánya, az anyjával már két éve elváltak. A volt neje bíróságra vitte a dolgot, ítélet született a láthatási jog biztosításáról, aminek a nő nem örül. Elmesélte, hogy olyan helyzetben van, hogy ha neki van igénye valamire, az le van sajnálva, az ő dolga, vagy másodlagos, de ha bármi elromlik a házban, akkor annak megszerelése vagy rendbehozatala az ő reszortja, és rögtön mennie kell, ha hívja a nő.
És van valami, amit nem értek: mindezek ellenére elmennek hármasban nyaralni, már le is foglalták a szállást.
Nem azt mondom, hogy inkább velem kéne nyaralnia, mert nem tartunk még ilyen szinten, csak azt hittem, hogy én már mindent láttam, amit a gyereket nevelő szülőkkel kapcsolatban tapasztalni lehet, de ezen fennakadtam.
Nem hiszem azt sem, hogy az lenne a legértelmesebb, ha minden kapcsolatot megszakítana az ex nejével, mert nyilván ez a nyaralás is főleg a gyerek miatt történik, de én ezt a viszonyt a helyében nem tudnám elviselni. Ha az év többi napján fújnak egymásra, akkor a nyaralás sem lesz olyan felhőtlen szerintem, hiába a gyerek miatt tervezték meg.
Köszönöm, hogy elolvastátok, szép napot:
Amál

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr2216609236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása