Egyedülálló Szülők

Egy pár, akik nem hagyományos családban nőttek fel

2023. október 26. - SingleParent

"A hagyományos minták nem feltétlenül úgy alakulnak ki egy gyerekben, mint a normál felépítésű családokban."

 

olvasoilevel_ffi.jpg

Olvasói rovatunkban az egyedülálló szülőket érintő helyzeteket az ő szemszögükből is szeretnénk bemutatni nektek. Ezen a fórumon minden érintett megoszthatja történetét és tapasztalatát, így segíthetjük egymást, és tanulhatunk az esetleges hibákból, kutatva a lehetőségeket.

Neked is van hasonló történeted, élményed, ami az egyedülálló szülők kapcsolati igényeivel/társkeresésével kapcsolatos, vagy csak válaszolnál Balázs történetére? Küldd el a véleményed vagy saját tapasztalataid, akár név nélkül, vagy álnéven, és a legérdekesebbeket megosztjuk a blogon. Leveled erre a címre küldd el: padaamblog@gmail.com

28 éves férfi vagyok. Én mozaikcsaládban nőttem fel, és aki megkérdi, milyen volt, annak azt tudnám mondani, hogy ez mindig olyan, amilyenné a benne élők teszik. Lehet nagyon jó, és nagyon rossz is, szellemi érettség függvénye. Én nem panaszkodhatom, felnőttem, ember lettem, és gondos nevelést kaptam. Viszont azt igazolhatom, hogy ebben a helyzetben a hagyományos minták nem feltétlenül úgy alakulnak ki egy gyerekben, mint a normál felépítésű családokban.
Fontos szerepet játszik életemben a vallás, és ezen a vonalon ismertem meg egy hölgyet. A családomban is, melyben felnőttem, jelen volt a spiritualitás valamilyen formában, de nem sulykolták soha ezt nekem, magamtól választottam egy irányzatot később, mert fontosnak éreztem.
A barátnőm tudja, hogy nem hagyományos családból származom, és nem zavarja, sőt, néha mondja, hogy irigyel is érte, mert őt egyedül nevelte az anyja, és kevés időt töltöttek együtt, sokat dolgozott, emiatt alig ismerte őt. Ma sem sokat beszélnek, mert az anyja elmerült a saját kis világában, nem kommunikatív a lányával.
Azt szeretném kérdezni az Olvasóktól, hogy ezen paraméterek alapján, amit leírtam, szerintük mennyire passzolhatunk és mennyire működhet a kapcsolatunk hosszútávon?
Köszönettel:
Balázs 

Mit gondoltok? Írjátok meg a kommentben, vagy ha van a témához kapcsolódó saját történeteket, küldjétek el a padaamblog@gmail.com címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedulalloszulok.blog.hu/api/trackback/id/tr8518243503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása